Tampil Kurus dan Langsing Bukan Lagi Angan-Angan Kosong Kerana Sudah Terbukti Ramai Yang Telah Berjaya Kuruskan Badan Setelah Mengamalkan Rahsia Ini!



Abdullahisham Saedon

Per : Anda Perlu Makan Untuk Kurus!

Assalamualaikum dan Salam sejahtera sahabatku,

Umum mengetahui masalah kegemukan kian membelenggu masyarakat kita hari ini. Amalan hidup dan pemakanan yang tidak sihat menjadi punca kepada masalah yang serius ini. Namun, kini terdapat produk yang telah terbukti lagi berkhasiat yang mampu membantu anda untuk menurunkan berat badan anda, tanpa perlu berlapar pun. Cubalah dalam tempoh seminggu dan lihatlah hasilnya nanti.

Sahabatku,

Anda sendiri mungkin mempunyai masalah lebihan berat badan atau setidak-tidaknya mengenali mereka yang mempunyai masalah ini. Mungkin ianya isteri ataupun suami anda, mungkin juga ianya adik-beradik anda sendiri, kawan-kawan, sepupu ataupun jiran. Mereka semua nak turunkan berat badan dan tentu sahaja telah mencuba berbagai cara..


Akhirnya, segala usaha dan pelaburan masa dan wang ringgit TIDAK mendapat hasil seperti yang diimpikan.
Anda masih lagi BERAT!! Anda tanya, kenapa susah sangat nak turun ni, nak turun sekilo pun susah...


 

Turunkan Berat Badan Dengan Cepat Dan Selamat!

Ketahui Rahsia Kurus yang diiktiraf oleh Pakar Kesihatan dan Kajian Sainstifik yang mampu menawarkan Program Diet Terhebat untuk anda tampil kurus dan langsing!

Diet sihat bagi menurunkan berat badan secara semulajadi
Melangsingkan tubuh badan dan mendapat bentuk badan yang ideal
Menyediakan bahan kandungan yang lengkap dan mencukupi seperti protein berkualiti tinggi, vitamin, mineral dan elemen-elemen yang diperlukan tubuh secara seimbang
Menghapuskan seluruh kandungan lemah terkumpul
Kelihatan jauh lebih muda setelah kurus kerana kulit tidak kendur tetapi makin sihat dan berseri
Program diet yang tidak membuatkan anda rasa lapar

Kini hasil kajian para saintis, satu formula TERBAIK yang mampu membantu anda menurunkan berat badan sekaligus membantu anda memerangi penyakit kritikal dan tampil lebih cantik, hensem, segak dan bergaya!


Memperkenalkan Program Diet Terbaik!

ALPHA LIPID SDII

Produk penurunan berat badan yang terkenal di New Zealand ini telahpun berada di pasaran Malaysia dari Mei, 2012 lagi. Semenjak dari hari pelancaran itu, Alpha Lipid SDII telah membantu ribuan pengguna menurunkan berat badan secara semulajadi, cepat dan selamat!

Apakah Alpha Lipid SDII?

Alpha Lipid SDII dibangunkan dari hasil kajian yang berterusan ahli perubatan dari Harvard Medical University iaitu Dr. George Cahill dan Dr. George Blackburn. Produk ini mengabungkan beberapa kandungan berkualiti tinggi yang terdiri daripada:




Alpha Lipid SDII tidak mengandungi pemanis tiruan dan ia membantu bagi memastikan tubuh anda mempunyai nutrien yang penting termasuk protein. Ini penting untuk mengekalkan jisim otot dan ketegangan kulit anda walaupun pembakaran lemak ditahap optimum! Hasilnya, tiada lagi kulit yang menggeleber!!

Formula Rahsia Alpha Lipid SDII?

Kandungan Alpha Lipid SDII direka khas untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan dan mengekalkannya* dalam jangkamasa panjang.

Ekstrak Daun Teh Hijau

  • Meningkatkan metabolisma
  • Meningkatkan penggunaan tenaga
  • Bahan antioksida yang kuat
  • Pemeliharaan Jantung
  • Antibacterial & Antiviral

Formula Tinggi Protein

  • Memperbaiki jisim otot
  • Meningkatkan metabolisma

Serat Tambahan

  • Membantu sistem penghadaman (melawaskan)
  • Memberi rasa kenyang lebih lama (elak Gastritis)

Formula Apha Lipid

  • Untuk penyerapan nutrien dan vitamin yang lebih baik dan berkesan

* Berat ideal anda akan kekal selagi anda mengikut kadar pengambilan karbohidrat yang kritikal dalam sehari (CCLM= Critical Carbohydrate Level of Maintenance) selepas anda berjaya dengan Alpha Lipid SD2! Anda boleh rujuk di bahagian bawah laman web ini untuk info lanjut...

Pemakanan Alpha Lipid SD2


Kuruskan Badan Dalam Sebulan Saja!

Ya betul, sebulan dari pengambilan Alpha Lipid SDII ini anda sudah boleh kurus dan langsing. Alpha Lipid SDII adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E, mineral dan ekstrak daun teh hijau.

Alpha Lipid SDII bukanlah ‘meal replacement’ yang memerlukan anda berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan masa makan anda. Melalui program ini, anda tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu malah ia akan memberi anda tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.
Anda tidak perlu berlapar kerana anda masih boleh mengambil makanan lain yang disyorkan semasa menjalani program Diet Alpha Lipid SDII.


 

Kelebihan Alpha Lipid SDII

Selamat dan efektif kerana bersumberkan alam semulajadi.
Memegang rekod dunia penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
Berdasarkan jumlah jualan di Asia-Pasifik sahaja, Alpha Lipid SDII telah berjaya menurunkan sebanyak 6000 tan lemak di seluruh dunia sepanjang 21 tahun di pasaran.
Alpha LIpid SDII adalah program penurunan berat badan yang pertama di dunia yang mengamalkan teknik diet karbohidrat rendah.
Penurunan berat badan pada kadar 250g-500g setiap hari.
Pada setiap 500g lemak yang dibakar ditukarkan menjadi tenaga kepada 3000 kalori.
Tiada masalah kulit kendur & berkedut kerana Alpha Lipid SDII berasaskan protein soya.
Tidak perlu berlapar. Program Alpha Lipid SDII mewajibkan anda makan 3 kali sehari.
Membantu mengurangkan masalah kesihatan berkaitan obesiti.

Bagaimanakah Alpha Lipid SD2 Menurunkan Berat Badan?

Formula Alpha Lipid SD2 seperti kandungan Ekstrak Daun Teh Hijau, Serat Tambahan, Alpha Lipid dan Protein Tinggi inilah yang menjadi rahsia kepada peningkatan tahap metabolisma dan kesan penurunan berat badan anda

Lemak dibakar secara SEMULAJADI dan bukan secara paksaan!

*Disclaimer: Kadar penurunan berat badan adalah berbeza bagi setiap individu kerana tahap metabolisma badan setiap individu adalah berbeza mengikut jantina, umur dan kecekapan sistem badan.

Rahsia Kuruskan Badan Yang Mudah Diikuti

Peraturan yang mudah diikuti dan anda dijamin mencapai hasil yang diinginkan. Mulakan dengan langkah berikut:


Timbang berat anda pada permulaan pengambilan Alpha Lipid SDII.
Ukur ukuran lilit pada semua bahagian badan anda seperti dibahagian lengan, pinggan, paha dan lain-lain.
Tambahkan 2 sudu penuh Alpha Lipid SDII kedalam 200 – 250 ml air sejuk.
Kurangkan makanan Karbohidrat, juga makanan dan minuman manis.
Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran dan makanan berprotein. 
4 gelas Alpha Lipid SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.
Pengambilan buah-buahan adalah TIDAK DIBENARKAN semasa menjalani program ini kerana kandungan fruktosa dalam buah-buahan adalah tinggi.
Dalam program ini, kadar karbohidrat harian yang perlu diambil hanyalah antara 20 – 35 gram.
Selain itu anda dinasihatkan minum 8 gelas sehari untuk menggantikan terus-menerus cairan di dalam tubuh.
Apabila anda mengurangkan pengambilan Karbohidrat dan Makanan Berlemak, maka dengan semulajadinya pembakaran lemak yang disimpan dibadan kita akan dibakar oleh metabolisme badan.
Anda juga memerlukan protein yang cukup untuk menggantikan sel-sel yang telah mati.
Alpha Lipid SDII akan bertindak sebagai catalyst atau penggalak pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat.


Contoh Diari Pemakanan

 

Setelah Anda Mendapat Berat Yang Ideal...

Anda boleh mengurangkan pengambilan Alpha Lipid SDII kepada 2 kali sehari atau boleh juga terus berhenti dari mengambilnya, mengikut fasa-fasa tertentu seperti berikut:

FASA FASA 1 FASA 2 FASA 3 FASA 4
MASA

(INDUKSI)

2 MINGGU PERTAMA

(PENURUNAN)

MINGGU KE-3

(PRA-PENGEKALAN)

MINGGU KE-3

(PENGEKALAN)

SEPANJANG HAYAT

PENGAMBILAN

ALSD2

4 Kali Sehari 4 Kali Sehari Pilihan Pilihan
MAKANAN Jangan Berlapar Jangan Berlapar Jangan Berlapar Jangan Berlapar

JUMLAH

KARBOHIDRAT
 

30gm Sehari 35gm Sehari

Tambah 5gm Sehari

sehingga mencapai CCLM*

100-150gm sehari

mengikut CCLM* individu

AIR Minimum 2L Sehari Minimum 2L Sehari Minimum 2L Sehari Minimum 2L Sehari

* CCLM = Critical Carbohydrate Level of Maintenance

Berat ideal anda akan kekal selagi anda mengikut fasa Alpha Lipid SDII di atas.

Testimoni Alpha Lipid SDII

Alpha Lipid SDII telah terbukti membantu menurunkan berat badan dengan berkesan dan efektif. Anda boleh menilai sendiri pada testimoni pengguna Alpha Lipid SDII yang semakin banyak tersebar di laman Facebook dan media massa.

Jika anda mahu, anda juga boleh menjadi sebahagian dari mereka yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan Alpha Lipid SDII.


Video 7 Testimoni Alpha Lipid SDII
Hazura Hashim- Sebelum ni susah nak kurus tapi tidak lagi dengan Alpha Lipid SDII

Masalah yang paling saya benci ialah susah untuk turunkan berat badan. Sudah 10 tahun saya menderita untuk kurus dan cantik seperti masa remaja dulu. Badan saya cepat dan senang gemuk tetapi nak turunkan berat 1kg dalam sebulan pun memang amat sukar sekali. Saya telah mencuba berbagai jenis
 produk untuk kurus. Yang terpaksa telan sampai nak muntah pun ada.. yang minum produk dia dan terpaksa berlapar pun ada, sampai saya kena gastrik.. ubat tahan selera makan pun ada, memang boleh turun berat kerana tak makan, tapi bila berhenti berat saya bertambah lagi banyak… dan juga telah mengikuti program di slimming center yang terpaksa saya bayar hampir berpuluh-puluh ribu semata-mata nak kurus.. tapi saya kecewa…

Selepas mencuba produk Alpha Lipid SDII, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk Alpha Lipid SDII adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insyaallah
Maz Turun 21 kg - 2 Bulan!
..
Saya sendiri telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 21 kg dalam masa 2 bulan.. Berat dulu 96kg… PALING PENTING..berat badan tak naik walaupun dah stop mengambil Alpha Lipid SDII selama 9bulan…Saya kini mengambil ALPHA LIPID LIFELINE untuk kesihatan & maintain kan berat badan… So siapa-siapa yg masih lagi tercari-cari produk pelansingan yang betul-betul berkesan dan tanpa kesan sampingan, Alpha Lipid SDII adalah jawapannya!!!

Puan Siti Hajar turun 12kg - 6 Minggu
.
Puan Siti Hajar yang berjaya turunkan berat badannya sebanyak 12kg dalam masa 6 minggu sahaja… memang tak percaya.. tapi itulah hakikat dan itulah juga ajaibnya PRODUK Alpha Lipid SDII yang dapat turunkan berat badan tanpa berlapar… harga pun kira paling murah berbanding dengan produk-produk lain di pasaran…

Iza Irdina  turun 12 kg - 6 Minggu 
“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt.. Dulu berat saya hampir 80kg, pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo.. last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah Dalilah Alpha Lipid SDII. Amik gak 1 tin Alpha Lipid SDII. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum Alpha Lipid SDII timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo.. Trus Oder 3 tin untuk sebulan.. Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

Puan Sue turun 20kg - 7 Minggu
Puan Sue, dulu berat 68kg.. dalam masa 7 minggu sahaja dapat turunkan berat badan sebanyak 20kg.. sekarang berat maintain 48kg.. bestkan?? walaupun beliau dah berhenti minum Alpha Lipid SDII selama 6 bulan.. berat masih lagi 48kg hingga sekarang.. tapi beliau amalkan cara pemakanan yang sihat seperti masa berdiet dgn Alpha Lipid SDII..

Anda boleh bandingkan gambar sebelum dan selepas.. kalau sebelum tuh, macam makcik-makcik kan?? nampak berumur sangat.. tapi bila dah kurus, yang pasti nampak lagi muda, dan macam anak dara gitu.. pheweettt!!…
Puan Kartini Hasan Turun 30kg 
“sape dok area klang mesti tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi.."

"paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu berat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g. o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk Alpha Lipid SDII dan alpha lipid kat doktor… macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakn hati mereka di luar sana utk percaya bagusnye produk ini… aminnnn….”

Alpha Lipid SDII bukan sahaja untuk wanita tetapi untuk lelaki juga. Lihat Testimoni di bawah ini!

Humaizi- Hilang 7.5kg dalam 40 hari

Perubahan ketara pada saya adalah hilangnya lapisan dagu... perut makin kempis... saiz pinggang dari 34 inci kepada 32 inci... berat dari 78.5kg kepada 71kg dalam masa 40 hari..
Saberee Turun 30 kg dalam 2 Bulan
..
Penurunan berat dari 105kg kepada 75kg - 30kg dalam masa 2 bulan sahaja! Alpha Lipid SDII bukanlah 'meal replacement' dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah 'meal supplement' dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.
Penurunan 12kg - 6 Minggu
.
Saya sudah berjaya menghilangkan 12kg dalam masa sebulan, kini anda juga boleh!!
Penurunan 20kg 
Dari 104kg kepada 84kg... memang mantap betul produk Alpha Lipid SDII ni.
Zulkarnaen - Susut 18kg

Saya telah cuba pelbagai produk, namun berat badan hanya turun dan naik seperti yoyo... Kegemukan yang dialami membuatkan saya rasa malu untuk bersosial dan selalu memakai 'sweater' untuk menutup perut yang boroi, paha dan pinggul yang besar. Saya mencuba SDII selepas terbaca artikel didalam majalah dan alangkah terkejut apabila berat badan susut 12kg dalam sebulan. Saya juga teruja kerana dengan produk SDII, saya boleh mengetahui pembakaran lemak yang berlaku dalam badan dengan menggunakan 'Ketones Strip' setiap hari.

Kini berat badan saya kekal 67kg iaitu turun sebanyak 18kg dan saiz pinggan menurun dari 35cm kepada 30cm. SDII tidak menaikkan berat badan semula walaupun sudah 5 bulan tidak menggunakannya.


Kini Anda Hanya Perlu Mengambil Tindakan Bagi Mencapai Impian Anda! 

Anda tahu anda perlu lakukan sesuatu untuk kurus, dan kini ada sudah ada resepinya. Mudah dan Selamat. Sudah terbukti ramai yang telah berjaya menurunkan 2 ke 5kg seminggu dengan Alpha Lipid SDII dan inilah giliran anda untuk kurus!

Jika anda lebih selesa untuk berurusan secara berdepan
Hubungilah wakil-wakil kami di kawasan anda, dengan klik gambar di bawah:


Pilihan ditangan anda!!

Alpha Lipid SDII telah disiarkan di dimajalah-majalah dan akhbar-akhbar utama negara seperti

dan lain-lain lagi.

Dikalangan artis juga ramai yang telah mendapatkan Alpha Lipid SDII bagi menurunkan berat badan mereka cara cepat dan selamat. Diantaranya adalah Dafi AF, Haziq AF, Zahid AF, Lufya AF, Serina Chef Wan dan ramai lagi.

Dafi AF & Haziq AF

Zahid AF

Sekiranya anda masih lagi ragu-ragu, cubalah pakej percubaan kami untuk seminggu yang telah membantu ramai untuk turunkan berat badan 2 ke 5kg dalam tempoh tersebut. Anda cuba dan lihatlah hasilnya nanti.

Ikhlas,

Abdullahisham Saedon
013-9203194


Senarai Wakil Pengedar Diperlukan Facebook PanduanKurus


.